Potrzebne mi jest jak najwięcej przykładów z życia codziennego gdzie spotykamy sie ze słowami angielskimi chodzi mi o konkretne przykłady nie ogólne np Made in China czy Life taste great(w KFC jest takie powiedzenie) Ma być tego jak najwięcej błagam was dam naj za największą liczbę tych słów!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:06:09+02:00
I'm lovin it
life taste greate
made in china
error
try to see later ( w necie)
live music festival
feel the kick

więcej nie moge wymyśleć ;)
2010-04-15T17:08:16+02:00
Nie jestem pewna czy o to dokładnie ci chodzi :
stop - ma takie samo znaczenie w języku angielskim jak i polskim
sory - w polsce co raz cześciej słyszy się sory zamiast przepraszam
internet - to to samo słowo i to samo znaczenie
2010-04-15T17:10:40+02:00
Manager. taxi, sex, lunch, OK, PR (public relations, a nie np. wizerunek),
wiele nazw w informatyce np; chip, routher (czy coś takiego - czyta się ruter, ale nie wiem, jak się pisze :P), on-line, off-line