Odpowiedzi

2010-04-15T17:04:20+02:00
Serdecznie zapraszamy bochatera na ślub romae i julii. ślub będzie 2 lipca 2010 roku o godz.11.00
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:09:13+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam ...... na ślub romea i juli ktury odbędzie się w sobotę 12 czerwcao godzinie13.00 w domu państwa kapuletich przy ulicy orlej2 gwaratowana dobra zabawa
romeo i julia


zapraszamy
6 3 6