Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:09:16+02:00
Hałda to wysypisko skały płonnej lub stałych odpadów przemysłowych np. popiół i żużel powstających w wyniku eksploatacji lub przerobu surowców w zakładach przemysłowych wydobycia i przetwórstwa węgla oraz rud metali, a także w zakładach związanych z energetyką. Hałdy są nieużytkami.

przemysł to dział produkcji materialnej, w którym wydobywanie zasobów przyrody i dostosowanie ich do potrzeb ludzi odbywa się na dużą skalę

Krajobraz miejsko-przemysłowy skupienie dużych miast z dobrze rozwiniętymi i powiązanymi ze sobą gałęziami przemysłupołączonych siecią dróg.
20 3 20
2010-04-15T17:16:02+02:00
Hałda-1.wysypisko nieuzytecznej skały,
odpadów produkcyjnych, usuwanych z kopalni, hut, kamieniołomu itp..; zwał' 2. duza ilość czegość usypanego, zgromadzonego bezładnie w jednym miejscu.

przemysł- podstawowy dział gospodarki, obejmujący masowe wytwarzanie za pomoca środków technicznych określonej grupy wyrobów; dzieli sie na gałęzie i branż.

(ze słownika polskiego to jest) :)
15 4 15