Odpowiedzi

2009-11-05T14:04:29+01:00
---Święta państwowe:
1 stycznia Dzień Powstania Republiki Słowackiej
5 lipca Święto Cyryla i Metodego
29 sierpnia Rocznica Słowackiego Powstania Narodowego
1 września Dzień Konstytucji RS
17 listopada Dzień Walki o Wolność i Demokrację

---Święta kościelne i dni wolne od pracy:
6 stycznia Święto Objawienia Pańskiego (Święto Trzech Króli i Boże Narodzenie wyznawców prawosławia)
10 kwiecień Wielki Piątek
13 kwiecień Wielkanocny poniedziałek1 maja Święto Pracy
8 maja Dzień Zwycięstwa nad Faszyzmem
15 września Święto Matki Bożej Siedmiu Boleści
1 listopada Wszystkich Świętych
24 grudnia Wigilia
25 grudnia pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia
26 grudnia drugi dzień świąt Bożego Narodzenia


5 1 5
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T14:08:56+01:00
1)
Święta kościelne i dni wolne od pracy:
6 stycznia Święto Objawienia Pańskiego (Święto Trzech Króli i Boże Narodzenie wyznawców prawosławia)
10 kwiecień Wielki Piątek
13 kwiecień Wielkanocny poniedziałek
1 maja Święto Pracy
8 maja Dzień Zwycięstwa nad Faszyzmem
15 września Święto Matki Bożej Siedmiu Boleści
1 listopada Wszystkich Świętych
24 grudnia Wigilia
25 grudnia pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia
26 grudnia drugi dzień świąt Bożego Narodzenia
Święta państwowe:
1 stycznia Dzień Powstania Republiki Słowackiej
5 lipca Święto Cyryla i Metodego
29 sierpnia Rocznica Słowackiego Powstania Narodowego
1 września Dzień Konstytucji RS
17 listopada Dzień Walki o Wolność i Demokrację

Święta państwowe są dniami wolnymi od pracy.
2)
Dania
Estonia
Finlandia
Litwa
Łotwa
Niemcy
Polska
Rosja
Szwecja
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T14:14:40+01:00
1 stycznia – Nowy Rok
21 stycznia – Dzień Babci
22 stycznia – Dzień Dziadka
14 lutego – Walentynki
5 marca – Dzień Teściowej
marzec / kwiecień – Wielkanoc
1 kwietnia – Prima aprilis
22 kwietnia – Dzień Ziemi
1 maja – Święto Pracy
2 maja – Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
3 maja – Święto Narodowe Trzeciego Maja
26 maja – Dzień Matki
zawsze w czwartek (60 dni po Wielkiej Nocy) - Boże Ciało
1 czerwca – Dzień Dziecka
23 czerwca – Dzień Ojca;
24 lipca – Dzień Policjanta
15 sierpnia – Święto Wojska Polskiego; Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny
30 września – Dzień Chłopaka
14 października – Dzień Edukacji Narodowej
1 listopada – Wszystkich Świętych
30 listopada – Andrzejki
6 grudnia – Mikołajki
24 grudnia – Wigilia Bożego Narodzenia
25–26 grudnia – Boże Narodzenie
31 grudnia – Noc sylwestrowa


ja dałam ci tutaj tylko niektóre gdybyś chciała bardziej szczegółowo to wejdź tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Święto


2.
Nad Morzem Śródziemnym leżą (zgodnie z ruchem wskazówek zegara): Gibraltar, Hiszpania, Francja, Monako, Włochy, Malta, Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Albania, Grecja, Cypr, Turcja, Syria, Liban, Izrael (w tym Strefa Gazy), Egipt, Libia, Tunezja, Algieria i Maroko

25 3 25