Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T17:06:41+02:00
Twoim pokoleniu-więcej swobody.obojętny język
pokoleniu dziadkow-mniej swogody,na lecji język niemiecki
2010-04-15T17:07:58+02:00
Kiedyś - ludzie byli dobrze wychowani, szarmanccy, kulturalni
Teraz - rozwydrzone, rozpieszczone bachory, z której większość jest nie kulturalna, przeklina, i zamiast zająć się nauką myślą o erotycznych zabawach i oglądają filmy porno


nie mówię tu o sobie tylko przykład wzięty z moich kolegów ^^

podobieństwa - brak

;d