Odpowiedzi

2010-04-15T17:14:23+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:34:57+02:00
Jeśli przerabialiście Trygonometrie co sądzę po zadaniu na pewno wykorzystujesz tg 30* czyli 1/2 kąta 60* wtedy promień Ci wychodzi 3 w załączniku masz rozwiązanie ;)

a definicja tangensa mówi że

przyprostokątna przeciwległa katowi alfa
tg(alfa)= -----------------------------------------
przyprostokątna przyległa do kąta alfa


jak coś nie wiesz to pisz
1 1 1