Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:07:05+02:00
Tak kruche jest to życie
zabłąkane w czeluści nienawiści
stawiające opór dalszej drodze.



Ps.wiersz wymyślony prze mnie
8 4 8
2010-04-15T17:07:44+02:00
Przyjazn to dluga droga
jak zmieniajaca sie pogoda!
jak welka przyjazn byc moze
kto to zrozumiec pomoze??
12 4 12
2010-04-15T17:15:24+02:00
Czasem wydaje nam się że świat głupieje,
a każdy przy nim dziczeje,
Czasem jest nam smutno, czasem jest nam źle
wtedy tylko przyjaciel zrozumie nas nieźle...


7 3 7