Odpowiedzi

2009-11-05T14:11:53+01:00
Quo Vadis
Ogniem i mieczem
Potop
Krzyżacy
W pustyni i w puszczy
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T14:13:21+01:00
"Ogniem i mieczem"
"Na marne"
"Pan Wołodyjowski"
"Potop"
"Quo Vadis"
"Krzyżacy"
"Wiry"
10 4 10
Ogniem i mieczem (1884)
Potop (1886)
Pan Wołodyjowski (1888)
1891 Bez dogmatu
1894 Rodzina Połanieckich
1896 Quo vadis
1900 Krzyżacy
1906 Na polu chwały
1910 Wiry
1912 W pustyni i w puszczy
2009-11-05T14:13:33+01:00
W pustyni i w puszczy,
Quo Vadis,
Krzyzacy,
Ogniem i mieczem,
pan wolodyjowski,
potop,
janko muzykant,
6 3 6