Odpowiedzi

2010-04-15T17:09:09+02:00
Ja osobiscie nie mam autorytetu , ponieważ osoby , które mogły nimi byc są po prostu puste i niczego warte. Oczywiście patrze się na rodziców ale oni nie są moim autorytetem .
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:15:14+02:00
Dla mnie autorytetem nie może być nikt inny, tylko moi rodzice.
Cenię ich za to, że są rozsądni i umieją sobie poradzić z każdym problemem. Mają dużą cierpliwość, a także potrafią być opanowani. Kochają mnie tak, jak każdy rodzic powinien kochać swoje dzieci. Moi rodzice są dla mnie najlepszymi osobami do naśladowania.
38 4 38