Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:13:19+02:00
X- ilość soku w pierwszej bańce
y- ilość soku w drugiej bańce

x = y+5
2(x-8) = y+8

x - y = 5 |*-1
2x - y = 16+8

-x + y = -5
2x - y = 24
x= 19

x - y =5
y = x - 5
y = 14
x = 19

W pierwszej bańce jest 19l, a w drugiej 14l. :)
2010-04-15T17:14:15+02:00
X=y+5
2*(x-8)=y+8

x-y=5
2x-16=y+8

x-y=5
2x-y=24

-x+y=-5
2x-y=24
x=24-5
x=19 pierwsza

x=y+5
19=y+5
19-5=y
14=y dróga

1 5 1