Odpowiedzi

2010-04-15T17:32:26+02:00
W Śląsku śląskie kluski mają
i na obiad zajadają.
Po obiedzie zakładają ludowe stroje,
bo takie mają.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:38:29+02:00
W śląsku spotkasz wiele-tak mi mówia tamci przyjaciele.
Kopalni jest tam nie mało,więc podążaj tam żwawo!

Górnik cie tam mile przywita..
z nim zaraz będzie herbata wypita.

Za chwilę odiwedzi cię zespół ze śląska
zna go nawet ta mała gąska!
Bo jest on sławny na całym świecie
z pewnościa o nim dobrze powiecie!

poznacie stroje goralskie,kultury i obyczaje
może i znają je inne kraje,
ale sa one bardzo oryginalne i na pewno nie marne!

Licze na naj! :)
1 5 1