1 Dwa tony mogą się między sobą różnić:
a) tylko wysokością
b) tylko głośnością
c) tylko wysokością i głośnością
d) wysokością, głośnością i barwą

2 Fale dźwiękowe nie rozchodzą się:
a) w wodzie
b) w drewnie
c) w stali
d) w próżni

3 Gdy w danym miejscu ośrodka spotykają się dwie fale o takich samych długościach i amplitudach to:
a) zawsze nastąpi ich maksymalne wzmocnienie
b) zawsze nastąpi ich wygaszenie
c) zawsze nastąpi ich maksymalne wzmocnienie lub maksymalne osłabienie
d) może nastąpić ich maksymalne wzmocnienie, wygaszenie lub częściowe wzmocnienie

pomocyy ja niewiem
pomóżcie mi
daje naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:13:27+02:00
2010-04-15T17:13:49+02:00