Odpowiedzi

2010-04-15T17:12:08+02:00
Guma do żucia "Balonik" jest najlepszą gumą na rynku juz po jednym użyciu twój oddech zmieni się niesamowicie ale czy na lepsze??. Sprawdź sam.:)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T17:12:26+02:00
Spaghetii "kluska" kto raz spróbuje zawsze kupuje

Spaghetii "kluska"radość podniebienia , która łączy pokolenia

Już Ci nie grozi śmierć głodowa - odkąd masz Spaghetii "kluska"

Spaghetii "kluska to security Service Twojego żołądka

Spaghetii "kluska nie ma godnych przeciwnikoff!
2010-04-15T17:14:24+02:00
Czteronożny POJAZD !
Mam zamiar zaoferować pojazd poruszający się na jednej nodze !
Nie wierzycie ...? zaraz się przekonacie !
oto jego plusy :
jest ekologiczny (potrezbuje tylko wodę )
jego odpady działaja dobrze na glebę
Oto rewelacyjny
Samoosioł (kosz jest nie wielki + przesyłka )