Usiadł, zaszczebiotał, zatrzepotał, otarł, rozkołysał
..............................................................................

Do każdeko czasownika dopisz bezokolicznik i odpowiadający mu bezokolicznik czasownika niedokładnego..

3

Odpowiedzi

2010-04-15T17:11:48+02:00
Usiąść,zaszczebiotać,zatrzepotać,otrzeć,rozkołysać
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T17:12:59+02:00
Usiadł- usiąść
zaszczebiotał- zaszczebiotać
zatrzepotał- zatrzepotać
otarł- otrzeć
rozkołysał- rozkołysać
1 4 1
2010-04-15T17:13:37+02:00
Usiadł - usiąść.
Zaszczebiotał - zaszczebiotać.
Zatrzepotał -zatrzepotać.
Otarł - otrzeć.
Rozkołysał - rozkołysać.
1 3 1