Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:19:09+02:00
Tu mamy pola
a tam stodoły
tu mamy krowy
tam łyse woły
tudzież roślinka
jakaś malutka
przemyka się łączką
mała wiewiórka
a nieopodal
za lasem szerokim
pną się potoki
kręca się rzeki
wyrasta miasto
niezbyt mi one
zanieczyszczone
i ziwe się mym domem
2010-04-15T17:23:46+02:00
W polskiej ziemi jest chatka jest dom jest drzewo i cały las
jest poprostu piękny krajobraz
ptaszki siadają na drzewa ,obok leci mewa
każdy jest radosny z lata jesieni zimy wiosny
bo każdego roku miesiąca dnia jest pięny krajobraz
wiesz o tym ty ona ona i ja

moe najjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
1 1 1
2010-04-15T17:24:37+02:00
Krajobraz
Widzę drzewa ,
wiatr miło powiewa.
Widzę łąki,
są równie piękne jak rozkwitające pąki.
Dalej płynie rzeka,
słonce gdzies ucieka.
Zapada noc ,
na niebie gwiażdzisty koc.

-może byc?
2 5 2