Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:19:06+02:00
Oto one:
1. Albania Tirana
2. Andora Andora
3. Austria Wiedeń
4. Baleary wyspy hiszpańskie
5. Belgia Bruksela
6. Białoruś Mińsk
7. Bośnia i Harcegowina Sarajewo
8. Bułgaria Sofia
9. Chorwacja Zagrzeb
10. Czechy Praga
11. Dania Kopenhaga
12. Estonia Talin
13. Finlandia Helsinki
14. Francja Paryż
15. Gibraltar Terytorium (wyspy) zależne od Wielkiej Brytanii
16. Grecja Ateny
17. Hiszpania Madryt
18. Holandia Amsterdam
19. Irlandia Dublin
20. Islandia Reykjawik
21. Jugosławia Belgrad
22. Korsyka Bastia (wyspa Francji)
23. Kreta Iraklio (wyspa grecka)
24. Lichtenstein Vaduz
25. Litwa Wilno
26. Luksemburg Luksemburg
27. Łotwa Ryga
28. Macedonia Skopie
29. Malta Valletta
30. Mołdawia Kiszyniów
31. Monako Monako
32. Niemcy Berlin
33. Norwegia Oslo
34. Polska Warszawa
35. Portugalia Lizbona
36. Rosja Kaliningrad
37. Rumunia Bukareszt
38. San Marino San Marino
39. Słowacja Bratysława
40. Słowenia Lublana
41. Sycylia Palermo (wyspa włoska)
42. Szwajcaria Berno
43. Szwecja Sztokholm
44. Ukraina Kijów
45. Watykan Watykan
46. Węgry Budapeszt
47. Wielka Brytania Londyn
48. Włochy Rzym
1 5 1
2010-04-15T17:22:00+02:00
Islandia – REJKIAWIK
Norwegia – OSLO
Szwecja – SZTOKHOLM
Finlandia – HELSINKI
Dania – KOPENHAGA
Holandia – AMSTERDAM
Belgia – BRUKSELA
Niemcy – BERLIN
Luksemburg – LUKSEMBURG
Francja – PARYŻ
Wielka Brytania - LONDYN
Irlandia – DUBLIN
Portugalia – LIZBONA
Hiszpania – MADRYT
Monako – MONAKO
Włochy – RZYM
San Marino – SAN MARINO
Watykan - -----
Malta – VALLETTA
Słowenia – LUBLANA
Chorwacja – ZAGRZEB
Bośnia i Hercegowina – SARAJEWO
Andora – ANDORA
Serbia - BELGRAD
Czarnogóra – PODGORICA
Albania – TIRANA
Macedonia – SKOPIE
Grecja – ATENY
Polska – WARSZAWA
Czechy – PRAGA
Słowacja – BRATYSŁAWA
Węgry – BUDAPESZT
Rumunia – BUKARESZT
Bułgaria – SOFIA
Rosja – MOSKWA
Litwa – WILNO
Łotwa – RYGA
Estonia – TALLIN
Białoruś – MIŃSK
Ukraina – KIJÓW
Mołdawia – KISZYNIÓW
Szwajcaria – BERNO
Austria – WIEDEŃ
Lichtenstein - VEDUZ
1 5 1