Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:24:06+02:00
Plan wydarzeń:
-Rozpoczęcie zawodów Olimpińskich
-bieg czterech uczestników po eliminacjach
-Ukończenie biegu
- Glaukos usiadł na stopniu ołtarza
- wyciągnięcie cierni z nogi
-narada sędziów o wygranej
-Glaukos zostaje zwycięzcą
mam nadzieje żę pomogłam xdee
18 4 18
2010-04-15T17:25:45+02:00
1. Przygotowywanie się zawodników do Olimpiady (rozgrzewka).
2. Stanie zawodników na na mecie.
3. Bieg i inne konkurencje.
4. Zwycięzca jest nagradzany palmą i dekorowany wieńcem z gałęzi oliwnej.
5. A także nazwany jest mianem olimpionika.
6 2 6