Bardzo proszę o pomoc w angielskim mam 9 pytanek na które muszę udzielić odpowiedzi,po angielsku i przetłumaczyć to co napisałam na polski...
1)Podaj swój wiek<21L>
2)Określ swoje zainteresowania
3)powiedz gdzie mieszkasz<Warszawa>
4)powiedz gdzie pracujesz<sklep>
5)powiedz gdzie chcesz pracować w przyszłości
6)powiedz jak wyglądasz<ogólnie jestem niska osoba o krodkich włosach zielonych oczach ...>
7)powiedz jak spędzasz wolny czas <tu można napisać cos ze nie mam za dużo wolnego czasu ale jak coś się znajdzie to czytam książki>
8)powiedz jakie cechy twojego charakteru przydadzą się w pracy jaka chciałabyś wykonywać
9)powiedz jakie zawody są popularne wśród twoich znajomych

3

Odpowiedzi

  • Sthu
  • Początkujący
2009-11-05T14:28:20+01:00
1. I am 21 years old. - Mam 21 lat.
2.I like to read books, listen to music. - Lubie czytać książki, słuchać muzyki.
3. I live in Warsaw. - Mieszkam w Warszawie.
4. I'm working in the shop. - Pracuje w sklepie
5.In the future I want to work in the cinema. - W przyszłości chcę pracować w kinie.
6.I'm poor, I have short blond hair. My eyes are green. - Jestem niska, mam krótkie blond włosy. Moje oczy są zielone.
7. Normally I do not have much free time, but I find I like to read this book. - Normalnie nie mam wolnego czasu, ale gdy go znajdę lubie czytać książki,
8. Because I am patient, I will not get excited for my future work. I think that is a big plus, because patience is the foundation. -
9. My friends want to be in the future, barmen, vendors, set up their own businesses.

Proszę.
1 5 1
2009-11-05T14:31:16+01:00
1) Enter your age
- I have 21 years
2) Define your interest
- interested in different types of books
3) Say where you live
- I live in Warsaw, Poland
4) tell me where you work
- I work in a shop
5) tell me where you want to work in the future,
- in the future I would like to work in their shop
6) tell me how you look
- I'm brunette with green eyes. I have short hair.
7) tell me how you spend your free time.
- I do not have much free time, but if you find a moment to read the book
8) tell me what your character traits will be useful in how do you like to work.
- quiet, always smiling,
9) to tell what Competitions are popular among your friends
- cook, beautician, salesperson, waitress, police officer
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T14:44:09+01:00
1) Mam 21 lat.
I am 21 years old.

2) Interesuję się siatkówką i koszykówką.
I am interested in volleyball and basketball.

3) Mieszkam w Warszawie.
I live in Warszawa.

4) Pracuję w sklepie.
I work in a shop.

5) Chciałabym pracować w biurze.
I would like to work in the office.

6)Jestem niska, mam krótkie włosy i zielone oczy.
I am of small stature, I have short hair and green eyes.

7)Nie mam dużo wolnego czasu, ale gdy go znajdę to czytam książki.
I do not have much free time, but when I find him to read the book.

8) Aby pracować w biurze powinnam być śmiała, odważna, stanowcza i cierpliwa.
To work in an office I should be bold, courageous, resolute and patient.

9)Moi znajomi pracują jako: sklepikarz, fotograf, dentysta, lekarz.
My friends work as: shopkeeper, photographer, dentist, doctor.