Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T17:23:18+02:00
Tasiemiec przystosowanie do życia pasożytniczego

-narządy czepne (haczyki, przyssawki)

-kształt ciała (spłaszczony,wydłużony)

- oddychanie beztlenowe

- duża ilość składanych jaj, (większa prawdopodobność przeżycia jaj do ostatniego stadium rozwojowego)

-obojnak, możliwość samozapłodnienia

- oskórek, chroniący przed sokami trawiennymi

- brak układu pokarmowego
2010-04-15T17:25:21+02:00
Tasiemiec.
Pasorzyt, który nie ma układu pokarmowego. Przymocowuje się do ścian jelita lub jamy ciała żywiciela, płynne substancje odżywcze wchłania całą powierzchnią ciała. Żyje cudzym kosztem.


wow i jak co to pisz jak chcesz innego pasorzyta bo z tego mi idzie