Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:23:13+02:00
Tam, gdzie nadmierny zapach waluty,
Ja: ze świata nuty,
Poprzez chaos dumą zatruty,
Całość to ja,
Reszta mój smutek,
Dobrzy ludzie, zagubieni w myślach,
W kształtach swych cieni,
Iskra nadziei i iskra dobroci,
Że nie wszystko mieści się w złocie,
Czy to cię tak jak mnie,
Może nie widzisz,
A ja to wiem,
Jeśli nie słyszysz,
Może posłuchaj,
W każdym śnie zobaczysz ducha,
Że jak to cudownie,
Chociaż coś raz bezinteresownie,
Po prostu, po prostu tak,
Nim zamki z piasku rozwieje wiatr,
Nim czas cudownych rzeczy,
Nim wrzask,
Wszystko zniweczy,
Choć raz możesz zaprzeczyć,
Temu co znasz, temu w co wierzysz,
Choć raz do świata nuty,
Twarze i zamki w imię otuchy...



Twarze zamki sen układanki,
To twarze, twarze wiatr, to sen, sen, to świat,
Zamki, twarze, sen, pejzaże,
Zamki i wiatr, to sen, to piach,



W świecie blasku i wrażenia,
Niech wiatr się rozprzestrzenia,
Wszyscy ci ludzie, cała ta ziemia,
Niechaj z zachwytu zadrżą z zaskoczenia,
Że czasem tak można,
Że to możliwe nie zawsze coś za,
Dusze wrażliwe duszy nie oddać,
Za byle co nie dać się ograć,
Ze snu wydobyć postać,
Wejść, pozostać,
Lekkim podstępem zgubić swój cień,
Poza zamętem być - Panta Rei,
Do mego świata pełnego wen,
Twarze i zamki, wiatr, sen,
Przez układanki słyszeć ten rytm,
Mydlane bańki - przegonić świt,
Zanim wspomnienia zapomni chwyt,
Chwile istnienia, wieczny byt...



Twarze, zamki, sen, układanki,
To twarze, twarze, wiatr, to sen, sen, to świat,
Zamki, twarze, sen pejzaże,
Zamki i wiatr, to sen, to piach.

2010-04-15T17:28:55+02:00
One(małpy) są tak olbrzymie, że tylu z nas zginie, lecz taki co przeżyje niech się sam zabije.

To jest cytat z mojej powieści przygody nad rzeką!!!( sama ją pisałam)
oNE- Z. RZECZOWNY
TAK- Z. PRZYSŁOWNY
TYLU- Z. LICZEBNY
NAS- Z. RZECZOWNY
TAKI- Z. PRZYMIOTNY