Odpowiedzi

2009-11-05T14:28:48+01:00
X-ilosc przejechana 2 dnia
3x+x+x+20km=100km
5x=80km/:5
x=16

pierwszego dnia kolarz przejechał 3*16km=48km, drugiego dnie 16km a trzecego 16km+20km=36km
1 1 1
2009-11-05T15:00:43+01:00
1 dzień: 3x
2 dzień: x
3 dzień: x+20
3x+x+x+20=100 = 5x+20=100

x=(100-20):5
x=16

1 dzień: 3x16=48
2 dzień: 16
3 dzień: 16+20=36

Odp. Kolarz przejechał 1 dnia 48km, 2 dnia 16km a 3 dnia 36km.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:29:58+01:00
X- ilość przejechan 2 dnia

1 dnia 3 x
2 dnia x

3 dnia x + 20

3x+ x+x+20= 100
5x+20 =100
5x=100-20
5x=80/:5
x= 16


2 dnia przejechał 16 km

1 dnia 3x

3* 16= 48

3 dnia

x+20
16+ 20 =36

48+16+36 =100

1 dnia przejechał 48
2 dnia przejechał 16
3 dnia przejechał 36