Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:35:44+02:00
To jest zadanie 2/60 prawda??
a)monsun
b)suchy, deszczowy
c)wpływ pozytywny: nawadnianie pól
wpływ negatywny: powodowanie poowodzi latem a zimą susze
6 4 6
2010-04-15T17:45:48+02:00
1. Te wiatry to monsuny.
Zmieniają kierunek co pół roku.
Rozróżniamy monsun letni i zimowy.

2.
Pozytywy:
Monsuny dostarczają wody, dzięki temu możliwa jest uprawa roślin.

Negatywy:
Monsun letni powoduje powodzie.
Monsun zimowy zbyt osusza ląd.
5 4 5