Odpowiedzi

2010-04-15T21:26:35+02:00
R1=r1+r2
R1=2+4
R1=6
1/R2=1/R1+1/r3
1/R2=1/6+1/3
1/r2=1/2
R3=r4+r5
R3=4+3
R3=7
Rc=R2+R1+R3
Rc=1/2+6+7
Rc=13,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T21:38:10+02:00
R1=2Ω
R2=4Ω
R3=3Ω
R4=1Ω
R5=3Ω
Rz=?
-----------------------------------------
szeregowe połączenie R1 i R2
Rz1=R1+R2=2+4=6Ω
równoległe połączenie Rz1 i R3
1/Rz2=1/Rz1+1/R3
1/Rz2=1/6+1/3
1/Rz2=1/6+2/6
1/Rz2=3/6
Rz2=6/3=2Ω
połączenie szeregowe Rz2, R4 i R5
Rz=Rz2+R4=R5=2Ω+1Ω+3Ω=6Ω