Odpowiedzi

2010-04-15T17:30:02+02:00
Duchu Swiety ktory oswiecasz serca i umysły nasze prosimy Cie abys dał nam siłe i mozliwosci do rozwijania naszej wiedzy aby ta nauka słuzyła nam i innym ludziom.Amen
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:30:17+02:00
Duchu Święty przyjmij z pokorą moją prośbę, dotycząca mojej klasy. Wstawiaj się za nimi i nie dopuść by zboczyli z drogi prowadzącej do Jezusa. Dopomóż im także w nauce, by zawsze dążyli do poznania wiary miłości. Amen
7 4 7
2010-04-15T17:31:47+02:00
Duchu święty,
Nasza klasa składa do Ciebie prośbę o błogosławieństwo dla wszystkich uczniów.
Dawaj nam codziennie siłę na naukę,
A w chwilach zwątpienia nam pomagaj.
Nie pozwól nam się krzywdzić,
Nie pozwól nam się rozdzielić.
Prosimy Cię o łaskę dla nauczycieli,
By z uciechą przekazywali nam swoją wiedzę.
5 3 5