Odpowiedzi

2010-04-15T17:32:05+02:00
Drogi Janie Pawle II Niebo
W sobotę 10 kwietnia wydarzyła się katastrofa; nasz prezydent Lech Kaczyński leciał samolotem prezydenckim wraz ze swoją żoną Marią, posłami, generałami oraz księżmi do Katynia aby uczcić pamięć ofiar Katyńskich. Niestety ich samolot się rozbił w Smoleńsku, w państwie Rosyjskim. W bólem w sercu przyznaję że nikt nie przeżył tej okropnej katastrofy. Jest to przykre ponieważ chcieli oddać hołd ofiarom a sami do nich dołączyli.
Módl się za nimi aby poszli do nieba, tam gdzie ty jesteś drogi Ojcze Święty.


Z bólem serca

.........
1 5 1
2010-04-15T17:32:09+02:00

Niebo 10.04.2010

Janie Pawle II !

Piszę do Ciebie Ojcze, w sprawie tragedi pod Smoleńskiem. Po 70. latach zbrodni katyńskiej wydarzyła się straszna tragedia! Zginął tragicznie prezydent Polski Lech Kaczński i jego żona Maria, a także najważniejsze osobny w kraju.
Dlaczego stała się taka tragedia? Co Bóg chce przez to nam przekazać? Dlaczego po 70. latach wymordowania polskich oficerów???

.....
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:32:08+02:00
15.04.2010 Niebo

Drogi papiezu Janie Pawle II !!!

Zapewne już wiesz, co wydarzyło się Pod Smoleńskiem. Jest to bardzo bolesne przeżycie zarówno dla nas, jaki pewnie dla Ciebie. Chcę Ci powiedzieć, ze Ci ludzie sprawnie prowadzili nasze państwo polskie, Twoją ojczyzne. Wstaw się za nimi u Boga i proś o miłosierdzie dla nich. Wszyscy bedziemy wdzięczni.

pograżony w głębokim smutku
Naród Polski.
1 5 1