Odpowiedzi

2010-04-15T17:29:21+02:00
Wiosenny ogródek wypełnia, powoli budząca się do życia zieleń. Drzewa, zaczynają puszczać pierwsze pąki,a trawa staje się coraz bardziej zielona. Na drzewach można zauważyć ptaki, które otulają nas swoim śpiewem. Wychodzą do życia pierwsze kwiatki, żonkile. Są takie piękne. Przyroda budzi się do życia.
60 1 60
2010-04-15T17:31:47+02:00
Moj ogrodek jest bardzo ładny. dbam o niego i zawsze pielegnuje. mam duzo kwiatkow oraz krzewow. po prawej stronie jest altanka gdzie koło niej jest hustawka. Krzewy sa obcinane na kwadratowo. mam rowniez drzewo z wisniami czeresnia grusza oraz z winogronem. bardzo lubie przebywac w moim ogrodzie poniewaz lubie patrzec jak wszystko kwitnie ;)
41 4 41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:39:37+02:00
Każdego wiosennego ranka wychodzę do mego ogródka. Jest tuż na moim domem. Pełno w nim zieleni, róznobarwnych kwiatów i wielu kolorowych motyli. Przez środek ciągnie się kamienna ścieżka, a wzdłuż niej rośnie wiele roślin. Po prawej stronie są róże:czerwone, żółte, herbaciane, różowe, czerwone i jeszcze wiele innych. Za nimi stoją czerwone klony. Po lewej stronie ścieżki rosną krzewy, są ich tam tysiące...! A za nimi znajdują się drzewka owocowe. są tam przeważnie jabłonki i grusze. Kiedy dojdzie się do końca dróżki można posiedzieć na ławeczce w otoczeniu tawuł i pachnących mirabelek...



proszę bardzo-gotowe!:)
mam nadzieję, że się przyda:D
11 3 11