Odpowiedzi

2010-04-15T17:32:48+02:00
No po prostu :Jest tam zielono , i dużo zwierząt , jest śliczny poranek . A ogólnie to mi się trochę z Adamem i Ewą z BIBLI kojarzy .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:47:50+02:00
Mój Raj będzie ułożony według prawidłowości,porządku świata normalnego.Mojemu światu z wyobraźni nie potrzebna jest moda, kto piękniejszy,kto ubrany bogaciej i co ma w domu!Uważam,że bogactwo to najmniejszy dodatek do szczęścia,a nawet i zguba,która prowadzi ludzi do ślepoty i zakłamania.Przez ciągły bieg za nie wiadomo czym,wywołuje w człowieku agresję,zatracenie prawdziwych uczuć. Mój świat Raj jest inny i całkowicie się różni od tego na ziemi. Chciałabym był żeby to miejsce,w którym nie ma problemów i cierpienia które spotykamy w naszym życiu ziemskim. Człowiek w raju jest bezgranicznie szczęśliwy i nie pamięta faktów z swojego ziemskiego życia. Wszyscy żyją w wzajemnej zgodzie i nie muszą się troszczyć o dobra materialne czy jedzenie,bo mają tego pod dostatkiem.
2 5 2