Odpowiedzi

2010-04-15T17:34:04+02:00
Jajko-symbol życia
sól-szymbol oczyszczenia
baranek-symbol Pana Jezusa Zmartwychwstałego

Napisz o jakie cio dokładnie chodzi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:37:07+02:00
Jajka- symbol życia
Sól - oczyszczenie i dawniej posiadający moc odstraszania wszelkiego zła
Chrzan - zdrowia fizycznej krzepy
Chleb - dobrobyt i pomyślność
Wędlina - zapewnia zdrowie i płodność
Ciasto- symbol umiejętności i doskonałości
2 5 2