Odpowiedzi

2009-11-05T14:34:10+01:00
2 godz to 120 min

120 min : 20 min = 6 :)

czyli powstanie 6 komorek
2009-11-05T14:35:16+01:00
Nie wiem czy dobrze myślę ale chyba 6 ...jakbym tak policzyć ...
w jednej godzinie by były 3 no to w 2 godz 6 ...ale niewiem ...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T14:35:52+01:00
1 komórka dzieli się na dwie komórki
po 20 min=2 komórki
po 40 min=4komórki
po 60 min=8komórek
po 80 min=16komórek
po 100 min=32 komórki
po 120 min=64komórki
1 5 1