Prasówka października ...
nie oczekuje od was całej prasówki tylko tematy prasówek.
a ja sobie znajdę .. no chyba że ktoś chce zrobić cała prasówkę to
proszę bardzo ;]
Moja prasówka ma zawierać ;
3 wiadomości z kraju
3 ze świata
2 z regionu (Śląsk)

Z Góry Dzięki :*

3

Odpowiedzi

2009-11-05T14:37:08+01:00
Strona: fakty.interia.pl -> tam masz archiwum news'ów ; )

Miałam podobne zadanie i właśnie stamtąd brałam ; p
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:12:37+01:00
Z KRAJU;
1.Rosjanie ćwiczyli atak na Polskę
2.Będą odszkodowania dla kombatantów za granicą
3.Zastępca Merkel przyjeżdża do Warszawy
ZE śWIATA
1,Rosja: Milicja rozpędziła manifestację
2.Grypa na Ukrainie: 48 zmarłych, 150 tys. chorych
3.Kolumbia będzie bazą wojsk USA
Z REJ0NU śLąSK
2009-11-05T16:23:46+01:00
O decyzji rząd Szwecji poinformował rano minister środowiska Andreas Carlgren. To kluczowa decyzja dla przyszłości gazociągu, który ma transportować rosyjski gaz do Niemiec dookoła Polski, bo prawie połowę trasy rury zaplanowano na wodach wyłącznej strefy ekonomicznej Szwecji na Bałtyku. Na tych wodach obowiązują szwedzkie prawa i Sztokholm mógł nie zezwolić na inwestycję. Szwecja bardzo długo zgłaszała zastrzeżenia do projektu gazociągu, obawiając się, że jego budowa doprowadzi do szkód ekologicznych oraz zwiększenia militarnej aktywności Rosji na Bałtyku