Odpowiedzi

2010-04-15T17:37:12+02:00
Smutek
Rozpacz
Pustka
Zagubienie
1 1 1
2010-04-15T17:39:54+02:00
Kiedy dowiedziałam się o katastrofie byłam w szoku. Nie mogłam w to uwierzyć, ale teraz wiem, że jest mi żal wszystkich rodzin, wszystkich zmarłych po za jednym..
Otóż jedynej osoby jakiej nie żałuje jest prezydent Kaczyński gdyż nie lubiłam go od początku. Nie wykluczam ze nie jest mi go w ogóle żal,ale nie mogę zrozumiec co taki kaczynski zrobił ze go na wawelu chcą chować? Piłsudski to się w grobie teraz przewraca... No ale szkoda[troche xdd] ktoś musiał zginąć.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:43:12+02:00
Gdy dowiedziałam sie o katostrofie w smolensku od razu chcialo mi sie płakac. W moim domu zapadła cisza a ja czułam sie jakoś smutno. Wogle nie chcałam myślec o tym ze para prezydencka i inni ważni politycy zginęli. było mi bardzo przykro z tego powodu, byłam przez cały dzin przygnębiona i nic nie chciało mi sie robic. chociaz było to kilka dni temu ja nadal odczuwam te uczucia.

;]
1 5 1