Odpowiedzi

2010-04-15T17:40:53+02:00
1cm *2500000=2500000 cm=25000 m =25 km
9mm * 2500000=22500000mm=225000 cm=2250m=2,25 km
1,2m*2500000=3000000m=300 km
100km*2500000=250000000km
1500km*2500000=3750000000 km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:44:10+02:00
1 cm x 2 500 000 = 2 500 000 cm = 25 000 m = 25 km
9 mm x 2 500 000 = 22 500 000 mm = 225 000 cm = 2 250m = 2.25 km
1.2 m x 2 500 000 = 3 000 000 m = 300 km
100 km x 2 500 000 = 250 000 000 km
1 500 km x 2 500 000 = 3 750 000 000 km