Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:47:26+02:00
150cm=1,5m
100cm=1m
80cm=0,8m

obliczam pole trapezu

P=1/2*(a+b)*h
P=1/2*(1,5+1)*0,8
P=1/2*2,5*0,8
P=1
pole trapezu to 1 metr kwatrtowy
teraz pole trapezu mnoze przez długość rowu
1*200=200
ziemi wydobyto 200 merów sześciennych
1 2 1
2010-04-15T17:55:46+02:00
Pole trapezu
Pt = 1/2* (a+b)*h /-kreska ułamkowa h-wysokość
a- podstawa 1 b- podstawa 2 Pt - pole trapezu
Pt=1/2* (150cm + 100cm) * 80cm
Pt= 1/2*250*80
Pt= 125*80
Pt= 10000cm2 = 1m2
pole trapezu razy 200m
Pt*200m
1m2 * 200m = 200m3
odpowiedź: Wydobyto 200m3 ziemiz tego rowu

1 5 1