Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T17:44:50+02:00
Śnieżny-śnieg
przydrożny-droga
ogródki-ogrody
zwróć-zwracać
wzgórze-to jest wyjątek
wichrze-wicher
pozdrów-pozrowienia
mój-moje
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:45:27+02:00
Śnieżny - śnieg ż na g
przydrożny - droga ż na g
ogródki - ogrody ó na o
zwróć - zwracać ó na a
wzgórze -góra rz na r
wichrze - wicher rz na r
pozdrów - pozdrawiać ó na a
mój - moje ó na o
1 1 1