Odpowiedzi

2010-04-15T17:47:40+02:00
King w życiu Stasia i Nel pełnił rolę przyjaciela, który był przez nich dokarmiany. Opiekowali się nim jak swoim psem Sabą. King pełnił również funkcję transportu dzięki któremu mogli przemieszczać się w dżungli. Nel bardzo kochała Kinga i mogłaby oddać za niego własne życie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:48:37+02:00
W życiu Nel był warzniejszy niż dla Stasia. Nel bardzo była z nim związana, lubiła go, kochała. Staś był dumny iż mógł pomagać dziewczynce przy słoniu.
4 1 4