Odpowiedzi

2010-04-15T17:47:47+02:00
Gburia-Furia=-
Lulejka=KRÓLEWICZ LULEJKA
Zerwiłebski=ludwik benoit (kapitan zerwiłebski)
Mrukiozo= -
Paflagonia= wiedza
Seriozo= chór
Walorozo=KRÓL WALOROZO XXIV
Bulba= firma reklamowa ;D (jest taka)

:D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:48:23+02:00
Gburia-Furia= osoba wybuhowa
Lulejka=często pijee
Zerwiłebski=zadziorczy
Mrukiozo pomrukuje pod nosem
Paflagonia= tafla
Seriozo= mówi prawdę na serio
Walorozo= ma dużo zalet
Bulba= jest gruby
2010-04-15T17:50:56+02:00
-furia
-lejka
-zarwisty
-mruczenie
-flaga
-serial
-wazon
-bulwa lub bułka :)