Wyraz"bajka"rozgościł w naszym języku,i to w różnych znaczeniach.Wyjaśnij co oznacza on w poniższych wypowiedzeniach,i sformułuj je w inny,bliskoznaczny sposób.

a) Eee tam,bajki opowiadasz.
b) Życie to nie bajka.
c) To,co mówisz,można między bajki włożyć.
d)Wtedy żyło się nam jak w bajce.

2

Odpowiedzi

2009-11-05T14:45:16+01:00
A) opowiadasz glupoty
b) zycie nie jest latwe i kolorowe tak jak w bajkach
c) to co mowisz jest nierealne
d) wtedy zylo nam sie dobrze
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T14:45:53+01:00
A ) Opowiadasz głupoty, rzeczy niestworzone, niemożliwe
GŁUPOTY
b) Życie to nie kraina szczęścia, które tak licznie występują w bajkach.
KRAINA SZCZĘŚCIA
c) To co mówisz nie jest prawdą, jest niemożliwe
d)Wtedy żyło się nam cudownie, bosko, fantastycznie
25 4 25