Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:48:43+02:00
Możesz np. o początkach chrześcijaństwa na ziemiach polskich. Ciekawym tematem mogą być sekty i odłamy religijne. Możesz również przeprowadzić debatę na następujące tematy: homeopatia lub aborcja i jakie zdanie na ten temat ma kościół. To mogą być ciekawe i wciągające tematy i do udziału w lekcji może się włączyć cała klasa.
2010-04-15T18:08:41+02:00
Możesz również lekcję tą poprowadzić o przyjaźni z ludźmi porównując ją do przyjaźni z Jezusem.. możesz powiedzieć o cierpieniu nawiązując do księgi Hioba i Jego przeżyć.. możesz także nawiązać do ostatnich wydzrzeń w Polsce i wspomnieć o zbrodni katyńskiej i czy ta ostatnia katastrofa nie była jakimś znakiem od Boga..?
Powodzenia:)!
2010-04-15T18:34:28+02:00
Np. Na Temat "Kto Lub co jest Moim Bogiem ?"