Odpowiedzi

2010-04-15T17:49:19+02:00
1. Nie wiem wybacz:/
2. Przez anioła stróża, przez księdza, katechetów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:58:56+02:00
Zad1
mojżesz chciał wyprowadzić naród izraelski a niewoli egipskiej.
zad2
pan bóg mówł do nas przez proroków np eliasz, abracham, jeremiasz, mojżesz, a także przez swojego jedynego syna jezysa chrystusa,lecz w dzisiejzych czasach mówi do nas przes swoich posłańcó\w którymi są katacheci, ksiądz , zakonnice, papież,itp
1 1 1