Odpowiedzi

2009-11-05T14:46:44+01:00
Należy czytać pismo św chodzić do kościoła,modlić się rano i wieczorem wypełniać przykazania boże itp
120 3 120
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T14:47:58+01:00
Żeby wypełnić nauke Pana Jezusa trzeba :
-Pomagać innym
- czytać ewangelie
- modlić się
- wypełniać przykazania
- nie używać wulgaryzmów
- pomagać rodzicom
- chodzić na msze świętą
- wypełniać względem ludzi przykazanie miłości.
74 4 74
2009-11-05T15:15:54+01:00
Chodzić co niedzielę do kościoła , modlić się , starać się tak bardzo nie grzeszyć pomagac innym
56 4 56