Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:59:33+02:00
Titanic.Nie ma nic lepszego od obejrzenia tego filmu jak kiedyś oglądali go ludzie:na kasecie wideo.
Lub
Kaseta jest ekologiczna,pamiętaj o swoim środowisku.
2.Jedna paczka papierosów wypalonych przez ciebie=kilka dni życia straconych
6 4 6
  • vela
  • Początkujący
2010-04-15T18:00:50+02:00
1. Tylko dziś, tylko tutaj możesz za niewielką opłatą możesz zakupić ten kultowy film pt. ,, Opowieści z Narnii'' na video.
Czy oprzesz się TAKIEJ OKAZJI?
Nie będziesz żałował! Możemy Ci to zagwarantować!

7 4 7