1. Wyjaśnij, w jaki sposób Japończycy zabezpieczają się przez trzęsieniami ziemi.
2.Wymień cechy Japończyków, które wpłynęły na to, że kraj jest jedną z największych potęg przemysłowych świata.

Na jutro. Pliss. Ps. I nie z neta! ;)

2

Odpowiedzi

2010-04-15T18:00:11+02:00
1.Japończycy budują specjalne budynki przeciw trzęcieniu ziemi mierzą drgania ziemi
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Ancz
  • Początkujący
2010-04-15T18:10:08+02:00
zadanie 2 . Jeszcze na początku XX Japonia typowym krajem rolniczym ,ze słobo rozwiniętym przemysłem .Rolnicy stanowil 60% ogulno zatrudnionych.Dziś państwo to należy do najlepiej rozwiniętych na świecie i jest określone jako potęga gospodarcza .Zdecydowało o tym pomoc finansowa i duże inwestycje Amerykanów ,którzy okupowali Japonię po II wojnie światowej .Innym ważnym czynnikeim była tradycyja pracowitość Japończyków .Naród ten znany jest z ogromnego zaangażowania i doskonałej ogranizajcji pracy..Mieszkancy Japoni to genijalny kapitał tego państwa przyczyniający sie do jego rozwoju.
proszę ;)
6 4 6