Odpowiedzi

2010-04-15T17:56:04+02:00
Nikt nie spodziewał się , zę mozemy stracić tak wspaniałych ludzi, jakimi byliście. W naszych sercach jest smutek i żal. Na zawsze pozostaniecie w naszej pamięci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T17:58:06+02:00
Wiemy że odtrzymujecie mnóstwo kondolencji i wiele łez poleciało już z waszych oczy. Wiemy tez że zwrotu typu: "Wszystko będzie ok" Nic nie zmienią. My znamy odpowiedz na pyatnie" dlaczego"? Odpowiedź jest taka:"Bo Bóg tak chciał"
Bo Bóg chciał zabrać ich do swojego królestwa abyśmy my wywnioskowali jak byli nam potrzebnia. Jak za nimi tęsknimy.
Mozemy powiedzieć tylko jedno:
Jesteśmy z wami!:((

Plisss daj najjjj