Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:05:29+02:00
Podaj argumenty przemawiające za i przeciw tezie "Czy człowiek może poznać świat, posługując się tylko rozumem?" .

-człowiek może wyobrazić sobie wiele rzeczy, poznać świat przy pomocy wyobraźni
-człowiek tylko rozumem nie może doświadczyć świata
-człowiek aby poznać świat musi poznać innych ludzi, a tylko rozumem się nie da
3 5 3
  • vela
  • Początkujący
2010-04-15T18:07:50+02:00
1. Świat dzieli się także na życie, a życie poznajemy nie tylko rozumem ale także i sercem.
2.Nasz rozum może róznie zinterpretować zachowania i równowagę w świecie.
4 4 4