A)zaokrąglij liczby do czesci tysięcznych (do trzeciego miejsca po przecinku):
2,5431≈ 2,5435≈ 28,55971≈
7,4258≈ 10,00962≈ 0,000827≈
B)zaokrąglij do dziesiatek tysięcy i do setek tysięcy liczby
712509≈ ( dzies.tys. setk.tys)
998866≈
505505≈
16008≈

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T14:56:30+01:00
A)zaokrąglij liczby do czesci tysięcznych (do trzeciego miejsca po przecinku):
2,5431≈ 2,543
2,5435≈ 2,544
28,55971≈ 28,560
7,4258≈ 7,426
10,00962≈ 10,1
0,000827≈ 0,001
B)zaokrąglij do dziesiatek tysięcy i do setek tysięcy liczby
712509≈ 7; 7125; 71251
998866≈ 10; 9999; 99887
505505≈ 5; 5055; 50551
16008≈ 1; 1601; 16008
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T15:03:55+01:00
A)
2,5431≈2,5000
2,5435≈2,5000
28,55971≈28,60000
7,4258≈7,0000
10,00962≈10,00000
0,000827≈0,000000
B)
712509≈710000 700000
998866≈990000 1000000
2009-11-05T15:23:24+01:00
A)
2,5431≈ 2,543
2,5435≈ 2,544
28,55971≈28,560
7,4258≈ 7,426
10,00962≈ 10,010
0,000827≈0.001
B) dziesiatek tysięcy setek tysięcy
712509≈ 710000 ≈700000
998866≈ 999000 ≈1000000
505505≈506000 ≈500000
16008≈16000 ≈10000