Mam bardzo ważną i dołującą sprawę

Otóż napisałem dziewczynie że ją kocham i próbowałem jej to powiedzieć od przedszkola , ale ona teraz wogule nie odpisuję... A właśnie dla tego bałem się jej to powiedzieć ponieważ ona to powie przyjaciółką i będą się ze mnie śmiać, a tego bym nie zniósł..... Proszę pomóżcię mi

3

Odpowiedzi

2010-04-15T18:02:14+02:00
2010-04-15T18:02:17+02:00
BĄDŹ DLA NIEJ CAŁY CZAS MIŁY TO W KOŃCU ZROZUMIE ALE NIE NARZUCAJ SIĘ ZA BARDZO DZIEWCZYNY TEGO NIE LUBIĄ!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:23:55+02:00
Najważniejszy miły!miły!miły!
A nie przejmuj się jak cię oleje to spotkasz inną:)
Mam nadzieję że tego nie zrobi:):*