Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T14:53:54+01:00
Szczegolnie na zaufaniu i szczerosci:)
5 3 5
2009-11-05T14:55:25+01:00
Przyjaźń opiera się na bezwzględnej akceptacji. Jej cechą jest zaufanie i wzajemna troska o siebie. Mając przyjaciele powierzamy mu swoje wszystkie tajemnice i problemy i oczekujemy pomocy i zrozumienia. Przyjaźń to także tolerancyjność, stawanie w swojej obronie, wspólne zainteresowania i tematy rozmów. Będąc czyimś przyjacielem okazujemy mu szacunek i jesteśmy prawdomówni.
4 3 4