Odpowiedzi

2009-11-05T15:08:35+01:00
Krzyżówka
układsłoneczny
księżyc
pluton merkury
kopernik
wenus
orbita
ziemia
jowisz
mars
hasło astronomia
nie wiem czy o to chodzi jak nie to
napisz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T16:26:34+01:00
Ok to zaczynam:D
w lewym górnym rogu jest lato 22.czerwiec
w prawym gornym roku jest wiosna 21.03
po lewej na dole jest jesien a po prawej zima 23.pażdziernik

zad 2
a) 22 czerwca
b)21 marca
c) 23 wrzesien
d) 22 grudzien
zad 3
Wadowice (49 stopni i 53 minuty stopni geog półnovnej ( to jest miejscowosc pisze ci rzędami) do 2 wpisz 40 stopni 07 minut
Maputo 25 stopni i 58 min S to w trzeciej wpisz 40 stopni i 35 min
potem Rovaniemi (66 stopni i 29 min N i w ostatnim prostokącie 0 stopni i 04 min
Obliczenia
21 III i 23 IX wadowice -h= 90 stopni -49 stopni i 53 minuty stopni geog N = 40 stopn O7 min
22VI Maputo -h=90 stopni-25 stopni i 58 min-23 stopnie i 27 min=40 stopni i 25 min
22 XII Rovaniemi -h=90 stopni -66 stopni i 29 minut -23 stopnie i 27 minut= 0 stopni i 04minuty

4 zad
a) 22 III
b) zwrotnik Raka
c) zima
d) biegun północny

zad 5
(pisze ci od góry do dołu)
koło podbiegunowe polnocne
zwrotnik raka
równik
zwrotnik koziorozca
i kolo podbiegunowe poludniowe
c) wyjasni dlaczego w strefie miedzywzrotnikowej jest gorąco........
Odp w strefie miedzywzrotnikowej jest goroącą poniewaz tylko w tej strefie slonce goruje w zenicie
d)
Napisz dlaczego w okolicach itd
Odp strefy podbiegunowe to obszary do ktorych dociera najmniejsza ilosc promieniowania slonecznego
zad 6.
a) wiosna
b) 17 godz i 47 min
c) 365-172=132 dno

Zadania są zrobione na 100% poprawnie,gdyż ulegały sprawdzeniu :D
1 5 1