Odpowiedzi

2010-04-15T18:08:42+02:00
Serdecznie zapraszam pana ......(nazwisko dyrektora) na otwarcie wystawy fotograficznej pt. "Najpiękniejsze ogrody świata " która
odbędzie się dnia 20.04.2010 roku w Warszawie przy ulicy Słonecznej 24 o godzinie 17 . Dla przybyłych gości przewidziano upominki rzeczowe.
Przewodniczący Samorządu Szkolnego
..........(twoje nazwisko )
1 5 1
2010-04-15T18:09:04+02:00
Zaproszenie Opole 27.05.2010r.

Samorząd uczniowski zaprasza dyrekcję szkoły na nowootwartą wystawę fotograficzną pt. ,,Najpiękniejsze Ogrody Świata". Odbędzie się ona dnia 6 czerwca br. o godzinie 18.00 w Galerii Sztuki 'Alfa' w opolu (ul. Złota). W programie: spotkanie ze znanym fotografem Kazimierzem Kowalskim oraz poczęstunek. Zapewniamy zabawę w miłym towarzystwie.

Samorząd Uczniowski



(Prooszę o naj!)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:09:54+02:00
Zaproszenie!
Mamy zaszczyt zaprosić Pana na otwrcie wystawy fotograficznej autorstwa uczniów naszego gimnazjum pt." Najpiękniejsze ogrody świata". Ekspozycja wystawiona zostanie 25 kwietnia o godzinie 17.00 w holu Domu Kultury "Promyk" przy ulicy Długiej.

Serdecznie zapraszamy
Samorząd Uczniowski
5 4 5