Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T14:57:36+01:00
A)Magnaci chcieli podporządkować kozaków, narzucając polszczyznę.
b)Dążenie kozaków do zwiększenia rejestrów wojskowych.
c)Sprzeciw prawosławnych kozaków wobec Unii Brzeskiej.
d)Osobisty zatarg Bohdana Chmielewskiego ze szlachcicem Polskim.
2009-11-05T14:59:10+01:00
Polityczne nie chcieli płacić pańszczyzny
narodowe takie jak wyżej
religijne nie chcieli aby polska zawierała pokój z papieżem
2009-11-05T15:26:49+01:00
Religia : byli wyznania prawosławnego.
politycznie: nie otrzymali obiecanych przywilejów.